Način poslovanja

Poslovanje s klijentom počinje upitom na osnovi kojeg dajemo ponudu (najčešće u roku jednog do dva radna dana, osim u iznimnim slučajevima).

Upit je najbolje poslati elektroničkom poštom s opisom željenog rješenja i što više bitnih podataka o poslovnim potrebama koje to rješenje treba zadovoljiti te platformi koja se koristi (npr. Microsoft 365).

Na osnovi upita ugovaramo sastanak na kojem ćemo dogovoriti način izvedbe rješenja, uloge pojedinih zaposlenika u projektu, faze projekta, testiranje rješenja, isporuku, dokumentaciju, edukaciju, cijenu i ostale detalje.

Ako obje strane prihvaćaju uvjete suradnje, za početak izrade rješenja uplaćuje se predujam u iznosu od 30% vrijednosti cjelokupnog projekta, a ostatak iznosa po pojedinim fazama projekta odnosno ukupan iznos neposredno nakon isporuke rješenja (ako se radi o izradi rješenja).

U slučaju izrade rješenja koje nije zahtjevno i može se odraditi u roku do 3 dana, za početak izrade rješenja uplaćuje se predujam u cijelosti (100%).

Ako se radi o održavanju edukacije i savjetovanju, uplatu je potrebno izvršiti prije izvršenja usluge tj. po izdavanju ponude.

Cijena se dogovara po projektu odnosno edukaciji (ovisno o vrsti edukacije), a plaćanje se vrši uplatom na transakcijski račun poduzeća.

Napomena vezana uz otkazivanje dogovorenog termina edukacije:

U slučaju otkazivanja edukacije:

  • 21 dan ili više prije dogovorenog termina edukacije, klijentu se ne naplaćuje otkazivanje
  • 7 do 21 dan prije dogovorenog termina edukacije, klijentu se naplaćuje otkazivanje u iznosu od 50% ugovorene cijene edukacije
  • manje od 7 dana prije dogovorenog termina edukacije, klijentu se naplaćuje otkazivanje u iznosu od 100% ugovorene cijene edukacije

 

Pri suradnji preferiramo izradu složenijih rješenja, no u slučaju potrebe za nekim manje zahtjevnim rješenjem za koje je potrebno svega jedan ili pola dana rada, također ćemo Vam nastojati izaći u susret.

Obvezujemo se pridržavati dogovorenih uvjeta.

Način poslovanja po koracima

  1. Zaprimanje upita
  2. Prema potrebi sastanak kod klijenta (definiranje svih potrebnih detalja)
  3. Slanje ponude
  4. Potpisivanje ugovora (prema potrebi)
  5. Uplata predujma od 30% ukupno procijenjenog iznosa
  6. Početak izrade rješenja (podijeljen po fazama uz testiranje rješenja)
  7. Isporuka rješenja
  8. Plaćanje preostalog dijela iznosa ugovorenog posla