Poslovanje s klijentom počinje upitom na osnovi kojeg dajemo ponudu (najčešće u roku jednog do dva radna dana, osim u iznimnim slučajevima).
Upit je najbolje poslati elektroničkom poštom s opisom željenog rješenja i što više bitnih podataka o poslovnim potrebama koje to rješenje treba zadovoljiti te platformi koja se koristi (npr. Microsoft 365).
Na osnovi upita ugovaramo sastanak na kojem ćemo dogovoriti način izvedbe rješenja, uloge pojedinih zaposlenika u projektu, faze projekta, testiranje rješenja, isporuku, dokumentaciju, edukaciju, cijenu i ostale detalje.
Ako obje strane prihvaćaju uvjete suradnje, za početak izrade rješenja uplaćuje se predujam u iznosu od 30% vrijednosti cjelokupnog projekta, a ostatak iznosa po pojedinim fazama projekta odnosno ukupan iznos neposredno nakon isporuke rješenja (ako se radi o izradi rješenja).
U slučaju izrade rješenja koje nije zahtjevno i može se odraditi u roku do 3 dana, za početak izrade rješenja uplaćuje se predujam u cijelosti (100%).
Ako se radi o održavanju edukacije i savjetovanju, uplatu je potrebno izvršiti prije izvršenja usluge tj. po izdavanju ponude.
Cijena se dogovara po projektu odnosno edukaciji (ovisno o vrsti edukacije), a plaćanje se vrši uplatom na transakcijski račun poduzeća.
Napomena vezana uz otkazivanje dogovorenog termina edukacije:
U slučaju otkazivanja edukacije:
- 21 dan ili više prije dogovorenog termina edukacije, klijentu se ne naplaćuje otkazivanje
- 7 do 21 dan prije dogovorenog termina edukacije, klijentu se naplaćuje otkazivanje u iznosu od 50% ugovorene cijene edukacije
- manje od 7 dana prije dogovorenog termina edukacije, klijentu se naplaćuje otkazivanje u iznosu od 100% ugovorene cijene edukacije
Pri suradnji preferiramo izradu složenijih rješenja, no u slučaju potrebe za nekim manje zahtjevnim rješenjem za koje je potrebno svega jedan ili pola dana rada, također ćemo Vam nastojati izaći u susret.
Obvezujemo se pridržavati dogovorenih uvjeta.
Način poslovanja po koracima
- Zaprimanje upita
- Prema potrebi sastanak kod klijenta (definiranje svih potrebnih detalja)
- Slanje ponude
- Potpisivanje ugovora (prema potrebi)
- Uplata predujma od 30% ukupno procijenjenog iznosa
- Početak izrade rješenja (podijeljen po fazama uz testiranje rješenja)
- Isporuka rješenja
- Plaćanje preostalog dijela iznosa ugovorenog posla